عجايب

سلام.ما اين وبلاگو راه اندازي كرديم تا شما دوستان هر چي درخواست كنيد براتون فراهم كنيم با تشكر از شما دوستان عزيز كه هميشه ما رو حمايت ميكنيد.سالار دومان

عجايب

 

درمان سرطان با تجربه عشق واقعي اين دختر

درمان سرطان با تجربه عشق واقعي اين دختر

درمان سرطان با تجربه عشق واقعي اين دختر

در اينجا روايت زاك زلر پسري كه سخت ترين سرطان را داشت را ميخوانيم و اينكه چطور توانست درمان شود و با اين بيماري مبارزه كند و پيروز شود . در سال ۲۰۱۰ زاك زلر، پسر ۱۵ ساله ورزشكار تشخيص سرطان سيستم لمفاتيك گرفت. سرطاني كه معمولا دير تشخيص داده مي‌شود و كشنده است!

 

مادر زاك هنوز روزي را كه اولين نشانه‌هاي ابتلا به سرطان را در پسرش ديد به ياد دارد. اين سرطان عامل مرگ پدر زاك بود و همين تجربه تلخ سبب نگراني شديد مادر شد. مادر زاك مي‌گويد: «يك روز زاك در تخت خواب من خوابيده بود و وقتي بيدار شد صدايم كرد و گفت كه تمام رخت خواب خيس است و به خاطر اين موضوع عذر‌خواهي كرد.»

 

تعريق بيش از حد يكي از علايم اين سرطان است كه در آن لحظه زنگ هشدار را براي مادر به صدا درآورد.
مادر فورا پسرش را به يك متخصص سرطان‌شناسي نشان مي‌دهد و به سرعت شيمي‌درماني و راديو‌تراپي آغاز مي‌شود. درماني خسته كننده و آزار دهنده از نظر جسمي و رواني! وزن زاك روز به روز كاهش مي‌يابد و به ۴۵ كيلو مي‌رسد.

 

در تمام اين مدت دوستان زاك و همچنين نامزد او كنارش مي‌مانند و به او از عشق و آينده‌اي كه خواهند داشت صحبت مي‌كند. بعد از گذشت چند هفته از شيمي‌درماني زاك تصميم مي‌گيرد مغلوب سرطان نشود و به خاطر آرزوهايي كه براي زندگي با عشقش دارد از جا بلند مي‌شود و تصميم مي‌گيرد تغذيه متعادلي داشته باشد و ورزش كند تا بدنش روي فرم بيايد.

 

او در فيس‌بوك عكس‌هايش را منتشر مي‌كند و از تصميمي كه گرفته و پيشرفت‌هاي روزانه‌اش مي‌نويسد و اين موضوع باعث مي‌شود روز به روز طرفداران او بيشتر شود و اعتماد به نفس و اميد به زندگي در او افزايش يابد. او همچنين از جلسات تمرين خود فيلم‌هايي تهيه و در كانال يوتيوب خود قرار مي‌دهد تا ديگر بيماران مبتلا به سرطان از او الهام بگيرند و براي زنده ماندن تلاش كنند.

 

حالا اين پسر نه تنها بر سرطان غلبه كرده و در كنار همسرش زندگي شيريني دارد بلكه يك بدن‌ساز حرفه‌اي است. جا دارد به او و به تمام كساني كه به زندگي اميد دارند و به جاي عقب‌نشيني، براي رسيدن به اهداف‌شان مي‌جنگند، تبريك بگوييم!

درمان سرطان با تجربه عشق واقعي اين دختر

درمان سرطان با تجربه عشق واقعي اين دختر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.